NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité. V případě jakýchkoliv podnětů nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce.

79 Komentáře

  1. ucuz uc

    It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!

    Odpovědět
  2. primal grow pro

    It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!

    Odpovědět
  3. Zastávka na Skalní ulici

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné postavit zastávku přímo na Skalní ulici, pokud by tudy pravidelně projížděly autobusy. Mohla by se nácházet například před domem čp. 1606, kde je dostatek místa z obou stran vozovky pro umístění zastávky. Na jedné straně by stačilo postavit ceduli s jízdními řády, na druhé straně by se upravil terén a vybudoval krátký chodník.Problémem je totiž dostupnost západní části Skleného kopce z pohledu starších osob. Dále by tato zastávka byla užitečná po převedení autobusů na ulici Pod Nemocnicí, kdy by mohla být jednou ze dvou nebo ze tří zastávek na této nové trase.

    Odpovědět
    • Petr Macejka

      Dobrý den, se zastávkou v tomto místě se prozatím neuvažuje. Zastávka Hranice, Skalní je v dostatečné docházkové vzdálenosti cca 250 m. Na této zastávce je v návrhovém období uvažováno posílení spojů.

      Odpovědět
  4. Pravidelná autobusová linka na nádraží

    Dobrý den,
    nejvíce mi, i celé naší rodině, schází pravidelná autobusová doprava na nádraží.
    Návaznost na autobusy i vlaky je mizivá – pravidelně cestujeme do Jindřichova a do Ostravy a pokaždé musíme použít vlastní dopravu abychom se dostali na nádraží.
    Ostatními autobusy po měste nejezdím, neboť všude se dostanu pěšky rychleji, než autobusem, které jezdí podivně, po dlouhých trasách a mají více výjimek než pravidelnosti.
    Ocenili bychom jednoduchou a pravidelnou linku na trase „nádraží – pošta – nemocnice“ (případně kaufland a motošín) minimálně 4x za hodinu.

    Odpovědět
    • Petr Macejka

      Dobrý den, Vaše požadavky jsou plně v souladu s návrhy Optimalizace MHD, která je v souladu s Plánem udržitelné městské mobility. Návrhy sledují zavedení pravidelné dopravy na páteřních trasách i k nádraží. Díky za připomínku.

      Odpovědět
  5. Nové zastávky MHD

    Dobrý den, vypsal jsem zde pár dalších nových zastávek, které by se měly vzít do úvahy:
    Drahotuše, škola (Hranická)
    Drahotuše, has.zbroj. (K Nádraží)
    Hranice, vojenské ústavy (Hranická)
    Hranice, sokolovna/Sady (Sady Čs.legií)

    Odpovědět
    • Petr Macejka

      Dobrý den, v Drahotuších jsou zastávky v rastru 800 m, tzn. že vzdálenost k zastávce je 400 m, což je v souladu s běžně užívanými standarty pro návrh zastávek MHD. V případě, že by se o zastávkách uvažovalo, museli by být na znamení, jelikož poptávka zde je velmi nízká a množství zastávek by spoje zdržovalo. Shodně je tomu u sadů Čs. Legií. Díky za připomínku.

      Odpovědět
      • Odpověd na odpověd u komentáře "Nové zastávky MHD"

        Jen bych se chtěl zeptat jaký význam má mít nová zastávka Struhlovsko škola? Cesta ze Struhlovska pěšky není tak dlouhá, aby si ji lidé museli zkrátit autobusem a nikdo jiný by novou zastávku nemohl využít. Dále jsem nepochopil smysl zastávky Nádražní. Naopak obyvatelé z ulic Havlíčkova a Pod Křivým mají zastávku autobusu příliš daleko a novou zastávku přímo u Sadů by hojně využívali.

        Odpovědět
  6. Snížit potřebu soukromé obslužnosti osobními auty

    S ohledem na nevhodnou současnou obslužnost MHD, jako npř.dopravu dětí do škol a školek, přepracovat současnou strukturu linek a jejich jízd. řádů tak, aby umožnil jejich využití pro cesty do škol a školek tam a zpět.Současnost je založena téměř výhradně na dopravu osobními auty rodičů. Totéž platí o potřebě obslužnosti do nákupních center která jsou centralyzována převážně do severní části města a tím řada občanů je nucena s obtížemi k užití MHD která nejsou k tomu dostatečně přizpůsobena.
    Náprava npř.možná při zavedení tzv. školních autobusů, úpravou režimu škol a školek potřebám a možnostem jejich dopravy. Tím se vyřeší i stále problematická kvalita ovzduší ve městě.Rád upozorním na pojednání plynoucí se závěrů práce doc. Buriana z Mor. univerzity v Olmouci o tom, že současná situace zahuštění měst automobilovou dopravou je nadále neudržitelná.

    Odpovědět
  7. Petr Macejka

    Dobrý den, prognóza dopravy je provedena modelem dopravy, tzn. na obchvatu jsou vypočítána všechna vozidla, pro které je tato trasa atraktivní.

    Odpovědět
  8. Převedení nákladní dopravy z obcí na obchvat Velké

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, jestli jsou do celkového počtu nákladních automobilů za 24 hodin na obchvatu Velké započítány i nákladní automobily, které nyní projíždějí přes Hrabůvku, Klokočí a Drahotuše. Také by po tomto obchvatu mohly jezdit nákladní automobily, které z lomu Podhůra jezdí na výklopník v Drahotuších (překladiště kamení z kamionů do vagonů). Nyní tyto kamiony způsobují dopravní zátěž v Klokočí a Drahotuších ( nově by mohly jet z Lipníka až na kruhový objezd u CTparku, poté po obchvatu Velké až k Hrabůvce a před dálnicí by odbočili na komunikaci spojující lom v Hrabůvce s výklopníkem v Drahotuších).

    Odpovědět

Odpovězte na Snížit potřebu soukromé obslužnosti osobními auty Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *